شهید حسن بناری

شهید حسن بناری نام پدر : ولی الله تاریخ تولد :1337/12/08 تاریخ شهادت : 1359/10/15 محل شهادت : اهواز وضعیت تاهل : مجرد یگان : لشگر 25 کربلا نوع عضویت : بسیج مسئولیت : فرمانده دسته تحصیلات : دانشجوی کارشناسی کد شهید : 1677 رسته : زرهی نام مادر : زینب تندی قزوینی عملیات : عملیات نصر (هویزه) نحوه شهادت : جراحات ناشی از انفجار نارنجک گلزار :شهدای گله محله

ادامه مطلب

 

خواهر شهید : برادرم چون در رشته مهندسی راه و ساختمان درس خواند تونل زیر زمینی برای حفاظت از سربازان می ساخت به فاصله دو سنگر به تنهایی و شبانه وقتی همه سربازان خواب بودند (به گفته فرمانده اش ) سربازان شنیدند که از داخل سنگر صدایی می آید فکر کردند عراقی ها از راه زیر زمین به آن ها رسیدند . بعداً متوجه شدند که شهید چند شب از خوابش می زد و سنگر زیرزمینی می ساخت .

خواهر شهید : برادرم از نظر اخلاقی بسیار خوش اخلاق بود به همه محبت می کرد . نمازش را به وقت می خواند . قرآن می خواند صادق بود . چهره ای بسیار زیبا و آرام داشت . خوشرو و خوش طبع بود . راز دارخوبی بود و سعه صدر داشت . اگر در کاری اقدام می کردند تا سرحد توان تلاش می کردند تا بتوانند آن را به نهایت برسانند.

 

ویدئوها

صداها

کاربران آنلاین1
بازدیدکنندگان امروز 166
بازدیدکنندگان دیروز 398
کل بازدید ها 753419